Založ si blog

Prečo vedci nie sú schopní reagovať na nový objav?

Problémy vo fyzike.

1. Problém padajúcej mačky.

Alebo ako mačky porušujú fyzikálne zákony.

Všimli ste si už, že keď necháme padať mačku z rozumnej výšky na zem, dopadne vždy na nohy bez ohľadu na to v akej polohe ju pustíme. Môžeme ju pustiť aj v polohe s nohami nahor, počas pádu sa stihne otočiť a dopadne bezpečne na nohy.

Bežný človek sa nad touto skutočnosťou nepozastaví, ale fyzici vedia, že tu niečo nie je v poriadku.

Podľa Newtona je totiž nemožné, aby  teleso (mačka) zmenilo svoju polohu (z pozície hore nohami na pozíciu dole nohami) bez toho, aby na toto teleso (mačku) pôsobilo iné teleso.

Ak by fyzici namiesto objasňovania toho, ako je možné, že mačka sa dokáže otočiť bez pôsobenia sily z vonku (ktoré nakoniec vyústilo do tvrdenia, že mačku musíme rozdeliť na jej jednotlivé časti a …. bla, bla …. – ako tvrdí teoretický fyzik F. Wilczek, nositeľ nobelovej ceny za fyziku) spochybnili predmetný zákon o pôsobení síl, bolo by po probléme.

Ale Newton sa predsa nemohol mýliť!

1. Problém rotujúceho kozmonauta.

Ďalším problémom toho istého razenia je ten fakt, že ak sa kozmonaut nachádza v takzvanom bezváhovom stave (čiže sa vznáša v priestore) a rozpaží obidve ruky a následne nimi „švihne“ tak, že jednou rukou prejde popred svoje telo a druhou poza svoje telo, potom začne jeho telo, teda celý kozmonaut rotovať okolo svojej osi.

Pri tomto probléme si už fyzici ani nedovolia rozkladať telo kozmonauta na niekoľko častí, ako to urobili pri probléme s mačkou, ale jednoducho označujú vznik takéhoto pohybu (rotácie) bez pôsobenia sily z vonku za výnimku a dokonca si pre tento vznik pohybu aj vymysleli názov (ten sa mi teraz nechce hľadať).

Ale veď Newton sa predsa nemohol mýliť!

Alebo predsa?

Pre fyzikov je absolútne neprijateľné, aby uznali, že zákon o pôsobení síl by mohol byť neplatný, teda že by bolo možné vyvolať pohyb bez pôsobenia sily z vonku.

Pretože to by znamenalo:

1. že Newton sa mýlil
  2. že Einstein sa mýlil
  3. že aj zákon o zachovaní energie je neplatný
  4. že je možné zostrojiť pohon, ktorý by bol schopný stále zrýchľovať a to pri stále rovnakých nárokoch na spotrebu energie
  5. že teda perpetuum mobile je možné zostrojiť

Teda že môžeme mať energiu zadarmo a prestať plieniť naše stále viac sa míňajúce energetické zásoby.

To by znamenalo, že najzákladnejšie fyzikálne zákony sú nesprávne a to je príliš silná káva aj pre najvzdelanejších odborníkov, lebo si také niečo ani nevedia predstaviť.

Lenže.

My sme v simulačnom programe a následne v praxi zostrojili nie len zariadenia, ktoré práve tak ako mačka a kozmonaut vytvárajú rotačný pohyb, ale aj zariadenia, ktoré bez pôsobenia sily z vonku dokážu vytvárať priamočiary pohyb.

Ale to je pre fyzikov také šokujúce, že nie sú schopný na tieto výsledky ani reagovať.

Na tejto stránke je podrobnejší popis a videá týchto zariadení:

A tu sú reakcie fyzikov na výsledky, ktoré sme dosiahli:

Vážený pán Nemeš,

ospravedlňujem sa, no aj keď môže ísť o zaujímavý problém, nebudem sa k nemu vyjadrovať.

S pozdravom

assoc. prof. Rudolf G.

Institute of Physics Faculty of Science, P. J. Safarik University in Kosice

Park Angelinum 9
040 01 Kosice

Dobry den pan Nemeš,
k danym veciam sa nebudem vyjadrovat

Aleš K., Astronomický ústav SAV, v. v. i.
Zástupca Podpredsedu pre I.Oddelenie vied SAV

Dobrý deň, pán Nemeš,

je nám ľúto, ale STU sa nezaoberá touto tematikou, preto nevieme zaujať stanovisko.

Prosím, obráťte sa so svojou žiadosťou na Univerzitu Komenského v Bratislave.

S pozdravom

Erika J.

vedúca kancelárie rektora

SLOVENSKÁ TECHNICKÁ UNIVERZITA V BRATISLAVE |VAZOVOVA 5 | 812 43 BRATISLAVA 1

Pavol Nemeš

Prelom v boji s pandémiou, alebo ako sa dá ukončiť lockdown bezpečne.

12.02.2021

Predstavte si, že pred cestou do školy, práce, alebo aj na spoločenské podujatie, či do reštaurácie si nasadíte ochranné rúško, ktoré dokáže odhaliť vírus Covid 19 vo Vašom dychu. Stačí vybaviť ochranné rúško, alebo respirátor indikačnou látkou tak, že vírus bude zistený v dychu človeka a podobne, ako to je pri antigénových testoch. V prípade ak je osoba [...]

Vyvrátenie zákona o zachovaní energie?

31.05.2020

Podarilo sa nám to, čo takmer všetci považujú za nemožné? Paradoxne sme mali riešenie priamo pred očami. Posúďte sami, či táto nová technológia znamená energiu zadarmo pre každého. V tomto krátkom videu je vysvetlený princíp fungovania: https://www.youtube.com/watch?v=SV2IARAOoZc&feature=youtu.be

Čo sa učí na našich školách a čo je realita.

19.05.2020

Ak chcete zistiť ako to je s odstredivou silou, pravdepodobne natrafíte na podobné tvrdenie: Jedným z prominentných vinníkov, zodpovedných za zmätky spojené s odstredivou silou, je aj zakladateľ modernej kozmonautiky Wernher von Braun. Ten vysvetľoval pohyb družíc po kruhových dráhach rovnováhou medzi odstredivou a gravitačnou silou. Nuž, aj géniovia majú slabšie chvíľky. [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu