V jednom z Nostradamových proroctiev je poukázané v súvislosti s letom ľudskej posádky na Mars na pohon, ktorého výkon stále rastie, namiesto aby sa znižoval.
Pohonná jednotka o ktorej je reč by mala byť schopná stále, teda permanentne zvyšovať rýchlosť hnaného zariadenia a v optimálnom prostredí (napríklad vo vesmíre)pri stále rovnakej spotrebe energie (paliva).
Zostrojiť takýto pohon a využiť ho na lietanie by bolo príliš nebezpečné a tak sme sa rozhodli otestovať ho tak, že ním budeme poháňať kompresor a teda jeho výkon využijeme na stláčanie vzduchu.
Merania potvrdili, že toto zariadenie je nie len plne funkčné, ale pri záťaži sa spotreba paliva dokonca znižuje.
Aby sme predišli špekuláciám o podvode, nechali sme takto zostrojený kompresor testovať firmou Compressed gas v Chynoranoch, ktorá sa zaoberá kompresormi už viac ako 20 rokov.
Konateľ tejto spoločnosti Ing. Galis sa po meraniach vyjadril, že museli zariadenie merať viac krát, pretože keď pri zvyšujúcom sa tlaku vzduchu ukazovali meracie prístroje, že príkon motora klesá najskôr si mysleli, že majú chybné meracie prístroje.
Nakoniec ale museli uznať, že spotreba energie pri tomto zariadení klesá so zvyšujúcim sa výkonom.
Z nasledujúcej tabuľky v ktorej sú tieto merania zaznamenané jasne vyplýva, že:
Pri tlaku v nádrži 3 bary potreboval hnací motor 764,9 W elektrickej energie, tento príkon sa postupne s rastúcim tlakom vo vzduchovej nádrži znižoval.
Pri 4 baroch bol príkon 726,6 W, pri 5 baroch 688,4, pri 6 baroch 650,1 W a pri siedmych baroch to bolo už len 611,9 W.
To znamená, že pri testoch, kde bol nameraný najvyšší príkon 764,9 W prišlo postupne pri zvyšujúcom sa výkone k poklesu spotreby energie o viac ako 150 W.
To je pokles o takmer 20% !!!
Naše zariadenie sme postavili doslova v garážových podmienkach a aj tak sme dokázali znížiť spotrebu energie o takmer 20%.
Na podobné zníženie energetických nárokov (teda o 20%) potrebovali vývojári v oblasti kompresorov viac ako 20 rokov.
Momentálne sa snažíme nadviazať spoluprácu s vysokou školou technickou v Brne a s STU v Bratislave, pretože ak tento vynález funguje pri kompresoroch, tak všetko nasvedčuje tomu, že by mal fungovať aj pri pohone dopravných prostriedkov.
Tu je link na stránku s informáciami k tomuto vynálezu aj s videom ako takto zostrojený kompresor funguje.
https://nova-generacia-kompresorov.webnode.sk/
S pozdravom Nemeš
Kontakt: pavolnemes@gmail.com tel.: 0950 845 277
Neda sa odhadovať a teda ani merať čistý ...
"k poklesu spotreby energie o viac ako 150 ...
ako ste dospeli k testom vo vakuu? .-) Aj v ...
Pavol Nemes opat preukazuje, ze nerozozna vykon ...
Toto nie je porušenie zákona o zachovaní ...
Celá debata | RSS tejto debaty