Založ si blog

ROVNICA SVETA a definícia lásky.

Mnoho vedcov tvrdí, že rovnicu sveta nie je možné odhaliť, lebo matematicky nie je možné definovať napríklad lásku, takže ju nie je možné do takejto rovnice dosadiť.

Lenže lásku je možné definovať logicky…

 

Rovnica sveta objasňuje celý svet, teda všetko okolo nás, podstatu všetkého a hlavne príčiny prečo prežívame všetko to, čo sa deje v našom svete.

Ako to je možné?

Rovnica sveta je logická rovnica, na jej pochopenie nie je potrebné žiadne špeciálne vzdelanie, pretože jej základom je práve jednoduchosť, aby ju dokázal pochopiť každý jeden človek.

Na jej pochopenie stačí byť len objektívny.

Ako to funguje?

S Rovnicou sveta sa dá pracovať podobne ako s matematickou rovnicou, ale namiesto matematických pravidiel je nutné nasadiť logiku a objektivitu.

To znamená, že podobne ako pri matematickej rovnici vsadíme známe veličiny a z takéhoto usporiadania získame neznámu, ktorú hľadáme.

Z toho logicky vyplýva, že ak získavame takýmto spôsobom stále viac známych potom môžeme tieto zase vkladať do rovnice a získavať ďalšie a ďalšie známe, čo nás v konečnom dôsledku privedie až k absolútnemu poznaniu.

Rovnica sveta vo svojom princípe veľmi jasne odhaľuje tajomstvo toho, kto vlastne my ľudia sme a prečo sme na tomto svete, prečo sa nám dejú veci, ktoré každý moment prežívame a jej pochopenie nám dáva odpoveď na každú otázku.

Ako príklad môžeme uviesť definíciu lásky podľa rovnice sveta a ak dokážete byť objektívny, tak uznáte, že lásku je možné definovať napriek všeobecnému presvedčeniu, že láska sa definovať nedá.

Definícia lásky:

Láska je z pohľadu vedy choroba:

Telesná choroba preto, že pri zamilovanosti sa prejavuje: zvýšená teplota, zrýchlený tep

Duševná choroba preto, že: zamilovaný človek koná iracionálne

Tento pohľad sa opiera o to, že normálne je mať normálnu teplotu a konať racionálne.

Teda láska je stav vymykajúci sa normálu a normálne je pre každú živú bytosť, že uspokojuje svoje potreby ako napríklad: keď som hladný, najem sa, keď som unavený, odpočiniem si, keď mi je zima, ohrejem sa a tak ďalej. Aj rastliny sú schopné uspokojovať svoje potreby a to dokonca tak radikálne, že napríklad zmenia spôsob rastu ak ich zasadíme do tieňa a oni sa snažia dostať na slnečné, alebo viac svetlé miesto a pritom zmenia štruktúru rastu (byľ je tenká, pretiahnutá a bledá).

Láska je stav, keď nás uspokojuje to, že môžeme uspokojovať potreby toho, koho milujeme, teda uprednostňujeme uspokojovanie potrieb milovanej bytosti pred vlastnými potrebami a stačí si len predstaviť si, že takto by sme sa správali všetci. To by bola dokonalosť a teda láska sa dá definovať ako dokonalý stav uspokojovania potrieb.

Ak máte otázku na ktorú by ste radi vedeli odpoveď, pošlite mi túto otázku mailom na pavolnemes@gmail.com a ja odpoveď sformulujem do článku na tomto blogu, takže sa zaregistrujte ako odberateľ mojich blogov, aby Vám táto odpoveď podľa rovnice sveta neušla.

Najdôležitejšiu časť knihy, ktorá je písaná formou príbehu pre jej lepšie čítanie si môžete prečítať na tejto stránke úplne zadarmo a nájdete tam aj informácie o tom, ako si túto knihu objednať:

 

 

Reakcie na knihu Rovnica sveta od čitateľov:

 

Prajem Vám ešte raz pekný deň,

 

prečítala som si Vašu knižku Rovnica sveta a ako píšete otvorili sa mi oči.

Pravdaže, každý z nás má iný pohľad na veci okolo nás, ale ja si osobne  myslím, že po prečítaní Vašej knižky sa človek musí skutočne zamyslieť nad podstatou svojho bytia, svojho poslania na Zemi a hlavne sa môže zamyslieť nad stupňom svojho poznania.

Som veriaci človek, avšak nám výhradu k inštitualizovanej viere, ktorá sa praktikuje  vo svete.

Určite ste sa stretli aj s kritikou svojej knižky, jej odmietnutím, ale  mňa zaujala  a chcem ju mať vo svojej knižnici.

Neviem či som to niekde čítala alebo počula, ale  ak vytvorené  dielo prinesie radosť, uspokojenie, väčšie poznanie čo i len jednému človeku  nie je zbytočné, Vám sa to v mojom prípade  podarilo.

Patrí Vám moje uznanie, nakoľko napísať a vydať knižku  vyžaduje obrovské úsilie,  výdrž a hlavne išli ste asi do veľkého rizika ako to všetko dopadne.

Bc.Janka D.

 

Slavomir G. ‚gibon

Myslím, že táto kniha (vypočul som si ju celú..) bude mať ohlas nielen u mňa,  ale u každého, kto bude ochotný oboznámiť sa s jej obsahom. Je úžasná !!!… Pracoval som u seba v ateliéry, a mal som pustené čítanie (mac osx) súboru ktorý ste mi poslal. Prišla ku mne moja dcéra (6 rokov) s nejakou požiadavkou a otázkami, na ktoré hneď chcela odpoveď. Započúvaný do knihy – vlastne vytrhnutý z kontextu som sa jej snažil niečo zodpovedať. Zvyčajne akákoľvek moja odpoveď je len stimulom na ďalšie a ďalšie otázky, preto som chcel nájsť čo najpresvedčivejšiu a vyčerpávajúcu odpoveď. Pri odpovedi som bol prerušený – Tati, TICHO! Počúvam!!!
Usadená v pohodlnom ateliérovom kresle sa dívala na mňa a snažila sa eliminovať akýkoľvek zvuk, ktorý by jej to narúšal… Asi po 5-ich minútach prišiel do ateliéru jej brat. Po chvíli počúvania to vypol a pustil čítanie celej knihy úplne od začiatku… Obaja v tichosti počúvali a sedeli  u mňa až do neskorého večera… Perfektné.

 

 

Mária Š. –  Pavol, kniha je zaujímavá, pútavá, tá rovnica nemá chybu, to je, ako lepidlo, ktoré sa nalepí a už začíname, skúšame týmto spôsobom pitvať veci. Veľká vďaka, odporúčam každému si ju prečítať, super kniha..skoro som ju zhltla, tak začnem znovu ju čítať…potrebovalo by to aj druhy diel vydať/ ten zlatý vek/ to je krásna budúcnosť..

 

 

Xenia P.  -Panebože,ja sa zamýšľam nad svojou existenciou naozaj často, ale Ty si to teda rozoberáš naozaj do detailov.

V tejto chvíli som,nevnímam realitu,je to na mňa príliš,neviem ako by som to,potrebujem prestávku,dozviem sa niekde čo znamená-čo je to za rovnicu? Potrebujem to tak akosi rozobrať, alebo mi to vysvětlíš? Kam siaha Tvoja inteligencia. Páni toto bude zaujímavé čítanie

Pokračujem v čítaní. A vôbec to nieje nudné, práve naopak. Otec na mňa 2x volal, že niekto zvoní, vraj si mám ten notebook vziať k dverám, len ,,ťahaj už otvoriť“-ani som si neuvedomila, že niekto zvonil.

 

Livia napísal/a: „Ahoj Pali,som Radova priatelka.Tvoju knihu som precitala naraz. Druhy krat som ju citala 2.dni aby som pochopila celu knihu. Dakujem za zrozumitelne a pochopitelne citanie!Drzim palce!!Livia“

 

Jozef F. -Knihu jsem dočetl a moc se mi líbila. Napsal jste ji takovou zajímavě, napínavou a vzrušující formou. A obsah perfektní!! Každopádně Vám ještě jednou děkuji za poslání a přeji mnoho úspěchů.

 

Prelom v boji s pandémiou, alebo ako sa dá ukončiť lockdown bezpečne.

12.02.2021

Predstavte si, že pred cestou do školy, práce, alebo aj na spoločenské podujatie, či do reštaurácie si nasadíte ochranné rúško, ktoré dokáže odhaliť vírus Covid 19 vo Vašom dychu. Stačí vybaviť ochranné rúško, alebo respirátor indikačnou látkou tak, že vírus bude zistený v dychu človeka a podobne, ako to je pri antigénových testoch. V prípade ak je osoba [...]

Vyvrátenie zákona o zachovaní energie?

31.05.2020

Podarilo sa nám to, čo takmer všetci považujú za nemožné? Paradoxne sme mali riešenie priamo pred očami. Posúďte sami, či táto nová technológia znamená energiu zadarmo pre každého. V tomto krátkom videu je vysvetlený princíp fungovania: https://www.youtube.com/watch?v=SV2IARAOoZc&feature=youtu.be

Čo sa učí na našich školách a čo je realita.

19.05.2020

Ak chcete zistiť ako to je s odstredivou silou, pravdepodobne natrafíte na podobné tvrdenie: Jedným z prominentných vinníkov, zodpovedných za zmätky spojené s odstredivou silou, je aj zakladateľ modernej kozmonautiky Wernher von Braun. Ten vysvetľoval pohyb družíc po kruhových dráhach rovnováhou medzi odstredivou a gravitačnou silou. Nuž, aj géniovia majú slabšie chvíľky. [...]

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 34
Celková čítanosť: 116949x
Priemerná čítanosť článkov: 3440x

Autor blogu

Kategórie